Váš košík obsahuje
položky
v celkovej hodnote
  0.00 (0.00 Sk) s DPH
  • Zobraziť

Reklamácie

Pred  prevzatím a uhradením zásielky na pošte alebo u kuriéra skontrolujte, či nie je poškodený obal a vnútro zásielky. V prípade poškodenia zásielky (roztrhaný obal alebo deformácia, poškodenie zásielky) doporučujeme zásielku neprevziať! Na prevzaté zjavne poškodené zásielky zapríčinené prepravcom, reklamácie neprijímame!

Reklamácie sa uplatňujú na:

·      chyby zapríčinené výrobou, ktoré boli zistené po dodaní tovaru alebo počas jeho používania (napr. zlé číslovanie, vynechané strany, opakovanie textu, tlačiarenské chyby a pod.), prípadne iné opodstatnené chyby tovaru.

Reklamácie sa neuplatňujú na:

·      poškodenia spôsobené počas bežného používania kníh alebo tovaru;

·      nesprávny výber tovaru alebo kníh (EAN kód) objednávateľom (tovar alebo kniha nezodpovedá predstavám objednávateľa alebo je už držiteľom daného tovaru, titulu).

Postup a pravidlá pri uplatnení reklamácie:

1.       Po prevzatí a rozbalení zásielky skontrolujte prosím tovar a faktúru, ktorá je zároveň  dodacím a záručným listom. Ak pri prevzatí zistíte chyby, oznámte nám to E-mailom, faxom alebo telefonicky, do 3 dní od prevzatia.
 

2.       Pri zistení rozdielov na fakturačných údajoch (v názve, množstve alebo cene) a dodaným tovarom, knihami, nesprávnou faktúrou alebo inými nedostatkami, obratom nás prosím informujte E-mailom, faxom alebo telefonicky a to aj v prípade zistenia výrobných alebo tlačiarenských chýb.
 

3.       Po týchto oznámeniach, zašlite tovar, knihu podľa možností prebalenú v pôvodnom obale na našu adresu: ASPEKT, s.r.o., Karpatská 6, 949 01 Nitra, s kópiou daného dokladu, ústrižku od doručovateľa alebo kuriéra. Reklamácia plynie odo dňa doručenia tovaru predajcovi a ukončí sa dňom odoslania a vybavenia reklamácie kupujúcemu. O oprávnení reklamácie budeme zákazníka informovať do 3 pracovných dní od prevzatia zásielky E-mailom, telefonicky alebo faxom. V prípade oprávnenej reklamácie Vám tovar, knihy vymeníme za iný nepoškodený, alebo podľa výberu. V prípade požadovania vrátenia fakturovanej sumy na Váš bankový účet, vyplňte formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Váš bankový účet uveďte v tvare IBAN. V prípade oprávnenej reklamácie a následného odstránenia nedostatku bude reklamácia vybavená na náklady našej spoločnosti bez neodôvodneného odkladu, najneskôr do  jedného mesiaca odo dňa vzniku reklamačného konania. V prípade neoprávnenej a neuznanej reklamácie bude kupujúcemu zaslané stanovisko, s vyjadrením dodávateľa.

Našou snahou je aby nakupovanie prostredníctvom internetového obchodu www.libreto.sk  a spoločnosti Aspekt, s.r.o. bolo pre Vás vždy bezpečnou a príjemnou záležitosťou.


KATEGÓRIE

Máte nápad alebo pripomienku? Napíšte nám.

Platobná metóda
Akčná ponuka
Najpredávanejší

FastCentrik® - Prenájom e-shopov
Prevádzkovateľ: ASPEKT, s.r.o. - kníhkupectvo online knihy, predaj a odbornej literatúry         mob.: 0948 456 660
                             ul.Dlhá - Mikov dvor 89/A, 949 01 Nitra                                                                        tel/fax: +421 37 73 322 18
                                                                                                                                                                     e-mail: aspekt@aspektnd.sk
Partneri:  Parfémy, Kozmetika, HodinkyDámske hodinky, MakeUp, Parfumy, Nadácia ASPEKT, Jazyková škola ASPEKT

JavaScript musí být povolen